وبائی امراض نے تعلیم اور معیشت کو تباہ کیا ، لیکن اسے نئے گریجویٹ کے کیریئر کو پٹری سے اتارنے کی ضرورت نہیں ہے۔ غیر بولے ہوئے قواعد میں ، گورک این جی ملازمت کے متلاشیوں کو صحیح راستہ تلاش کرنے میں مدد کے لیے مشورے پیش کرتا ہے۔
"اور جتنا آپ اس سے کام کرتے ہیں ، اتنا ہی آپ اس سے زیادہ کام کریں گے۔" نوکری شروع کرنا سکرپٹ کے بغیر کسی فلم کے سیٹ پر قدم رکھنے کی طرح محسوس ہوتا ہے۔ پلاٹ سب جانتے ہیں چیلنج کردار کا پتہ لگانا ہے۔
مینیجر اکثر جانتے ہیں کہ وہ اعلی اداکاروں سے کیا چاہتے ہیں لیکن شاذ و نادر ہی اس کی وضاحت کرتے ہیں۔ یہ نقطہ نظر انسپکین رولز کی بنیاد رکھتا ہے: اپنے کیریئر کو شروع کرنے کے راز ، ایچ بی ایس ریسرچ ایسوسی ایٹ گورک این جی کی ایک نئی کتاب۔
COVID-19 وبائی امراض کے دوران تعلیم یافتہ ، 2021 کی کلاس غیر مستحکم عالمی معیشت کا سامنا کرنے کے لیے ایک غیر معمولی تعلیمی تجربے کا اختتام کرتی ہے۔ این جی کی کتاب ان ملازمت کے متلاشیوں کی مدد کے لیے پیش کی گئی ہے - ایک ایسا گروہ جو اکثر بہترین وقتوں میں بھی بے خبر ہوتا ہے - دائیں پاؤں سے شروع کریں۔
وہ کہتے ہیں ، "زندگی کے تجربے اور خاموش علم کو ختم کرنا اور سیکھنے کے وکر کو تیز کرنے کے لیے اسے دوبارہ تشکیل دینا ممکن ہے۔"
این جی کا کہنا ہے کہ کیریئر کے بہترین مواقع کو غیر مقفل کرنے کے لیے نوکری کے متلاشیوں کو تین Cs حاصل کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔
قابلیت۔ ثابت کریں کہ آپ کام اچھی طرح کر سکتے ہیں ، اور لوگ آپ کو مزید ذمہ داری پیش کریں گے۔
عزم۔ ظاہر کریں کہ آپ اپنی ملازمت کے بارے میں پرجوش ہیں ، اور لوگ آپ میں سرمایہ کاری کریں گے۔
مطابقت ثابت کریں کہ آپ اپنے ساتھیوں اور مینیجرز کے ساتھ مل سکتے ہیں ، اور لوگ آپ کے ساتھ کام کرنا چاہیں گے۔
تینوں کیوں ضروری ہیں؟ کیونکہ آپ قابل اور ہم آہنگ ہو سکتے ہیں ، لیکن اگر آپ سگنل نہیں بھیجتے کہ آپ پرعزم ہیں تو ، آپ کا مینیجر پریشان ہوسکتا ہے کہ آپ چھوڑ دیں گے۔ یا آپ مطابقت پذیر اور پرعزم ہو سکتے ہیں ، لیکن اگر آپ یہ کام نہیں کر سکتے تو اس میں سے کوئی فرق نہیں پڑتا۔
این جی ملازمت کے متلاشیوں اور نئے ملازمین کو درج ذیل تجاویز پیش کرتا ہے۔
1. ایسی کمپنی تلاش کریں جو پاگلوں کی طرح کرائے پر لے رہی ہو۔
وبائی مرض میں ایک سال سے زیادہ ، جیسے جیسے معیشت میں بہتری آتی ہے اور بھرتی کرنے والے دوبارہ بھرتی کرنا شروع کردیتے ہیں ، این جی ملازمت کے متلاشیوں کو ان کمپنیوں کو صفر کرنے کا مشورہ دیتا ہے جو متعدد مواقع کا اشتہار دے رہی ہیں۔
"کمپنیاں اپنا کردار ادا کرنے کے لیے کام نہیں کرتیں
ہارورڈ کالج میں کیریئر کوچ اور مشیر کے طور پر کام کرنے والی این جی کا کہنا ہے کہ "کمپنیاں اپنا کردار ادا کرنے کے لیے خدمات حاصل نہیں کر رہی ہیں۔ "کمپنیاں کسی مسئلے کو حل کرنے یا اہداف کے سیٹ کو حاصل کرنے کے لیے خدمات حاصل کر رہی ہیں۔ اور اگر وہ پاگلوں کی طرح نوکری کر رہے ہیں تو ان کو حل کرنے کے لیے مسائل ہیں۔
اپنی توجہ کو جاب بورڈ سے آگے بڑھائیں۔ جتنا آپ سمجھ سکتے ہیں کہ کمپنیوں کو اس وقت کون سی صلاحیتوں کی ضرورت ہے ، زیادہ امکان ہے کہ آپ مدد کی پیشکش کر سکیں گے۔ یہاں تک کہ آپ اپنے لیے کردار بھی بنا سکتے ہیں۔
مطابقت پر توجہ مرکوز کرکے شروع کریں ، این جی مشورہ دیتے ہیں۔ اسی طرح کے تعلیمی پس منظر یا دیگر ممکنہ کنکشن کے ساتھ کمپنی میں کسی سے براہ راست رابطہ کریں اور کمپنی سے نوکری حاصل کرنے کے بارے میں تعارف یا مشورہ طلب کریں۔
"کسی کی توجہ حاصل کرنے کا ایک آپشن یہ ہے کہ ایگزیکٹوز کو آئیڈیاز دیں۔ 'میں نے دیکھا کہ آپ ایسا کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ میرا اس میں پس منظر ہے۔ میں یہ کرنے میں آپ کی مدد کرنا پسند کروں گا ، '' این جی کہتے ہیں۔ "میں نے لوگوں کو رسمی پریزنٹیشن جمع کرتے دیکھا ہے۔"
2. اچھے سوالات پوچھیں۔
ایک تنظیم کیا کرتی ہے ، یہ حال ہی میں کیا انجام دے رہی ہے ، اس کے حریف کون ہیں ، اس کے اہم ایگزیکٹو کون ہیں ، اور ان کے کردار کس طرح فٹ ہوتے ہیں اس کی بڑی تصویر کے ساتھ رہیں۔ یہ علم آپ کو اچھے سوالات بنانے اور اپنی قابلیت کا مظاہرہ کرنے میں مدد دے گا۔
این جی کا کہنا ہے کہ یہ ایک غیر واضح قاعدہ ہے: جب آپ سے پوچھا جاتا ہے ، "کیا آپ کے پاس کوئی سوال ہے؟" آپ کو ہمیشہ "ہاں" کہنا چاہیے اور ہوشیار انکوائری کے ساتھ تیار ہونا چاہیے۔
ایک اچھا سوال وہ ہے جس کا جواب آپ خود نہیں دے سکتے تھے۔ آپ اس سے دو طریقوں سے رابطہ کر سکتے ہیں ، یا تو یہ کہہ کر ، "یہ ہے میرا سوال ، اور یہ ہے کہ میں یہ سوال کیوں پوچھ رہا ہوں" یا یہ کہہ کر ، "یہ ہے جو میں جانتا ہوں ، اور یہ ہے جو میں نہیں جانتا۔"
یہ آجر کو اشارہ کرتا ہے کہ آپ نے تنظیم کے بارے میں احساس دلانے کے لیے کافی ہوم ورک کیا ہے۔
3. چنگاری کنکشن
ذاتی ملاقاتوں کے فائدے کے بغیر کسی نئی کمپنی میں شامل ہونا کام کی جگہ کے تعلقات استوار کرنا مشکل بنا سکتا ہے۔
لہذا ، اپنے ای میل کو چیک کرنے کے بجائے جب آپ ساتھیوں کے زوم میٹنگ میں لاگ ان ہونے کا انتظار کرتے ہیں تو ، گفتگو کو تیز کرنے کے لئے اس خاموشی کا استعمال کریں۔ موضوع کو بھاری نہیں ہونا چاہیے۔ آپ موسم پر تبصرہ کر سکتے ہیں ، کام کے بارے میں ایک مشاہدہ ("ہمیں اس میٹنگ کے لیے کافی ایجنڈا مل گیا ہے!") ، یا یہاں تک کہ ہفتے کا صرف ایک دن ("جمعہ مبارک ہو!")
میٹنگ کے بعد ، ایک سوال کے ساتھ ایک دوسرے کی پیروی کریں یا "شکریہ" کہیں۔
"گریٹیٹیوڈ اور پرائز مفت ہیں اور کیا ایک پیشہ ورانہ ریلیشن شپ میں ڈائیلاگ میں خاموشی کو تبدیل کرنے کا کوئی طریقہ ہو سکتا ہے؟"
این جی کا کہنا ہے کہ "شکر گزار اور تعریف مفت ہے اور خاموشی کو بات چیت میں پیشہ ورانہ تعلقات میں تبدیل کرنے کا ایک طریقہ ہوسکتا ہے۔"
اگر آپ دور سے کام کر رہے ہیں تو کم از کم ایک ایسے شخص سے دوستی کرنے پر غور کریں جو سائٹ پر کام کر رہا ہو۔ اس طرح ، آپ اس بات سے آگاہ ہیں کہ عمارت میں کیا ہو رہا ہے اور جب آپ کمرے میں نہیں ہیں تو آپ کی وکالت کرنے والا کوئی ہے۔
اس کے علاوہ ، ذاتی طور پر شرکت کے لیے چند اہم میٹنگز ، جیسے عملے کے اعتکاف کا انتخاب کریں۔ جب آپ موجود ہوں تو ، زیادہ سے زیادہ لوگوں کو سلام کرکے اضافی دکھائی دیں۔
No comments:
Post a Comment